خدمات بانک‌داری مؤسسه‌ی hsbc کماکان جواب‌گوی میلیون‌ها مشتری نیست

با قطع خدمات برخط مؤسسه‌ی مالی HSBC میلیون‌ها تن از مشتریان هنوز هم قادر به دسترسی به حساب‌های بر خط این مؤسسه‌ی بانکی نیستند.
همچنان‌که The Register دیروز گزارش داده است، مشکل در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه چهارم ژانویه رخ داده است. این بانک یک حمله‌ی انسداد سرویس را دفع کرد اما نتوانست به نحو ماهرانه‌ای بیشتر از آن مهارش کند.
این بانک در بیانیه‌ای امروز اعلام کرد که خدمات تجارت بانکی در حال حاضر تا ظرفیت قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و از حالت معمول کندتر انجام می‌شود.
این کار موجب می‌شود که مشتریان برای رفع نیازهای پرداخت‌های فوری خود از سرویس‌های خدمات تلفنی استفاده کنند.
این بانک اظهار داشته است که «خدمات برخط اکنون کار نمی‌کنند اما مشتریان می‌توانند به خدمات شخصی نرم‌افزارهای تلفن همراه دسترسی داشته باشند. اما با توجه به تقاضای زیاد، خدمات به کندی ارائه می‌شود. ما همچنان برای درست کردن خدمات برخط خود تلاش می‌کنیم.»
سخن‌گوی این بانک اظهار کرد: «ما به خاطر همه‌ی این مشکلاتی که پدیده آمده‌اند عذرخواهی می‌کنیم و تیم‌های خود را مأمور کرده‌ایم که بدون وقفه برای بازگرداندن خدمات به وضعیتی شایسته همه‌ی تلاش خود را به کار گیرند. اخبار به طور منظم در این زمینه به‌روزرسانی خواهند شد. ما اطمینان داریم که مشتریان خود را در نتیجه‌ی این حادثه از دست نخواهیم داد.»
آخرین مورد قطع شدن خدمات فن‌آوری HSBC در ماه آگوست بود، زمانی که اختلال به وجود آمده در خدمات پاک‌سازی خودکار بانک BACS در سامانه‌های پرداخت موجب شد تا ۲۷۵۰۰ نفر از دارندگان حساب نتوانند چک حقوقی خود را دریافت کنند.

منبع: asis

درباره نماد امنیت وب

“نماد امنیت وب” به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه امنیت نرم افزار و سرویس های تحت وب، با ارائه سرویس های امنیتی برای تمامی کسب و کار ها و دارای نمایندگی شرکت Acunetix (اکوانتیکس) بعنوان محبوب ترین اسکنر امنیتی black box در دنیا، ایمنی وب سایت شما را در مقابل حمله هکر ها تضمین می کند.